Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν στο 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πύργου τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα eTwinning με τίτλο «Meeting Our Cultures» και «Let’s meet in Europe”. Στα εν λόγω προγράμματα συμμετείχαν οι μαθητές των τάξεων Γ2’ και Στ1’ αντίστοιχα, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους Θεοδώρας Σκύρλα, Ιωάννη Κουτσουνά, Γεώργιου Τσικρίκη και της εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας Σοφίας Κατσή.
Λίγα λόγια για τα προγράμματα:
Meeting Our Cultures: Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “Meeting Our Cultures” οι μαθητές της Γ2’ τάξης συνεργάστηκαν με συνομηλίκους τους από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, την Πολωνία, την Εσθονία, την Ουκρανία, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη και τη Δανία. Μέσα σε ένα διάστημα εννέα μηνών (Σεπτέμβριος 2023-Μάιος 2024) τα παιδιά εξερεύνησαν τις παραδόσεις και την πολιτιστική κληρονομιά κάθε συνεργαζόμενης χώρας, αλλά και της δικής τους, αναπτύσσοντας έτσι την πολιτιστική τους ευαισθητοποίηση. Κάθε μήνα οι μαθητές μελετούσαν μία πτυχή του πολιτισμού τους (τοπικές παραδόσεις, ήθη, έθιμα, γαστρονομία, μνημεία κ.α) και αντάλλασσαν πληροφορίες και υλικό με τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων μέσω της πλατφόρμας ESEP. Ταυτόχρονα, μέσα από τη συμμετοχή τους στο παρόν έργο τα παιδιά ενίσχυσαν τις δεξιότητές της αγγλικής γλώσσας και των ψηφιακών μέσων αφού για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων έγινε χρήση των νέων τεχνολογιών (Web 2.0 tools).
Let’s meet in Europe: Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Let’s meet in Europe» οι μαθητές της Στ1’ τάξης συνεργάστηκαν με συνομηλίκους τους από την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, τη Μολδαβία, τη Γεωργία, την Πορτογαλία, την Ουκρανία, τη Σερβία, την Πολωνία, την Κροατία, την Αλβανία, την Iορδανία, τη Λιθουανία, τη Βοσνία και την Ισλανδία. Κατά τη διάρκεια του εννιάμηνου προγράμματος τα παιδιά εξερεύνησαν θέματα σχετικά με τις Τέχνες, τις Ξένες γλώσσες, τη Γεωγραφία, την Ιστορία, τα Θρησκευτικά, καθώς και Εθνικά θέματα και θέματα Υπηκοότητας αφυπνίζοντας την πολιτιστική τους συνείδηση και έκφραση. Παράλληλα τα παιδιά εντρύφησαν στον ψηφιακό κόσμο και κατανόησαν καλύτερα την έννοια της πολυγλωσσίας και της υπηκοότητας.
Μία συνοπτική παρουσίαση των δύο έργων και όλων όσων προαναφέρθηκαν είναι διαθέσιμη στο παρακάτω link:
https://e.pcloud.link/publink/show?code=XZbasTZQTXWd7qbRfXwMsfAOCNeBpUoWJSX
Σύνολο: 392